Kampanie reklamowe Google ADS
Sprzedawaj wtedy kiedy,
ktoś szuka Twoich produktów lub usług
Prawidłowo przygotowana kampania może być źródłem wielu nowych konwersji.
W jakim zakresie możemy Ci pomóc?
Kod konwersji
Aby optymalizować musisz mierzyć. Pomagamy prawidłowo ustawić zdarzenia, które są monitorowane Google Analytics oraz Google ADS
Wykluczenia
Nie każdy produkt/słowo generuje dochód. Analizujemy wejścia, które nie generują dochodu a następnie wykluczamy odpowiednie produkty lub słowa.
Materiały
Każda kampania musi zawierać odpowiedni content. Dbamy o to, aby był jak najwyższej jakości.
Google Merchant Center
Każdy sklep internetowy powinien być zintegrowany z usługą Google Merchant Center. Nie tylko podczas prowadzenia kampanii płatnych ale również jako źródło darmowych wejść.
Optymalizacja kampanii
Nie każdy produkt warto promować. Warto skupić się na tych, które generują najwięcej konwersji.
Konto reklamowe
Prowadzenie konta reklamowego w usłudze abonamentowej.
Szkolenia
Dobrze wiemy, że nie każdy budżet pozwala na korzystanie z agencji zewnętrznej. W tym celu przeszkolimy Cię tak, abyś sam mógł prowadzić reklamy.
Konsultacje
Prowadzimy indywidualne konsultacje.
Przygotowanie kampanii
Pierwszym elementem, który realizujemy jest analiza obecnie lub w przeszłości prowadzonych działań. Po przeprowadzonych analizach przekazujemy nasz pomysł. Po akceptacji przystępujemy do przygotować czyli:
– ustawienia zdarzeń na stronie internetowej (kliknięcia numeru telefonu, wysłania formularza kontaktowego, dodanie do koszyka, rozpoczęcie zakupu, finalizacja zakupu) oraz przeprowadzamy odpowiednie testy zdarzeń tak, aby każde zdarzenie było monitorowane.
– przygotowanie materiałów reklamowych
– opracowanie treści reklamowych
– niezbędne integracje (Google Merchant Center)
Po przygotowaniu i potwierdzeniu gotowości przechodzimy do realizacji.
Realizacja
Wszystkie przygotowane materiały są wprowadzane do kampanii Google ADS. Tworzymy odpowiednie kampanie.
Po uruchomieniu kampanii reklamowej przechodzimy do kolejnego etapu.
Analiza
Po uruchomieniu kampanii analizujemy zachowania użytkowników. Proces ten możemy wspierać dodatkowy narzędziami odpowiedzialnymi za analizę zachowań min.: analiza video sesji użytkowników czy mapa ciepła.
Po zdobyciu odpowiedniej ilości danych przechodzimy do kolejnego etapu.
Optymalizacja
Posiadając odpowiednią ilośc danych jesteśmy w stanie przystąpić do optymalizacji kampanii i ewentualnie optymalizacji strony/sklepu. Po zakończeniu optymalizacji przechodzimy do wprowadzenia poprawek w kampanii reklamowej.
Etapy analizy i optymalizacji powtarzane są do momentu osiągnięcia zadowalających rezultatów z kampanii.