Kampanie reklamowe Facebook ADS
Właściwy ruch,
który generuje konwersje
Prawidłowo dobrana grupa odbiorców, odpowiednia treść właściwe reklamy to sukces, który prowadzi do konwersji.
W jakim zakresie możemy Ci pomóc?
Pixel FB
Aby optymalizować musisz mierzyć. Pomagamy prawidłowo ustawić zdarzenia, które są monitorowane przez piksel FB.
Odbiorcy
Odbiorcy to istotny element reklamy. Dobieramy grupy w oparciu o wszystkie możliwości Facebooka.
Materiały
Treść, grafiki czy strona docelowa. Wszystko musi współgrać.
Katalog produktów
Katalog produktów jest niezbędnym elementem kampanii produktowej. Pomagamy w integracji oraz tworzymy lub optymalizujemy obecne zestawy reklamowe.
Optymalizacja kampanii
Jeden z niezbędnych aspektów każdej kampanii. Odpowiednia optymalizacja pozwala osiągnąć zadowalający zwrot z zainwestowanych środków.
Konto reklamowe
Opiekujemy się kompleksowo Twoim kontem reklamowym. Od materiałów po optymalizację.
Szkolenia
Szkolimy Cię z niezbędnej wiedzy, która pozwoli Ci optymalizować koszt reklamy.
Konsultacje
Prowadzimy indywidualne konsultacje. Pomagamy rozwiązywać problemy, które pojawiają podczas korzystania z narzędzi FB.
Przygotowanie kampanii
Pierwszym elementem, który realizujemy jest analiza obecnie lub w przeszłości prowadzonych działań. Po przeprowadzonych analizach przekazujemy nasz pomysł. Po akceptacji przystępujemy do przygotować czyli:
– ustawienia zdarzeń na stronie internetowej (kliknięcia numeru telefonu, wysłania formularza kontaktowego, dodanie do koszyka, rozpoczęcie zakupu, finalizacja zakupu) oraz przeprowadzamy odpowiednie testy zdarzeń tak, aby każde zdarzenie było monitorowane.
– przygotowanie materiałów reklamowych
– opracowanie treści reklamowych
– niezbędne integracje (katalog produktów)
Po przygotowaniu i potwierdzeniu gotowości przechodzimy do realizacji.
Realizacja
Wszystkie przygotowane materiały są wprowadzane do menedżera reklam. Tworzymy odpowiednie zestawy reklam oraz odpowiednie kampanie.
Po uruchomieniu kampanii reklamowej przechodzimy do kolejnego etapu.
Analiza
Po uruchomieniu kampanii analizujemy zachowania użytkowników. Proces ten możemy wspierać dodatkowy narzędziami odpowiedzialnymi za analizę zachowania min.: analiza video sesji użytkowników czy mapa ciepła.
Po zdobyciu odpowiedniej ilości danych przechodzimy do kolejnego etapu.
Optymalizacja
Posiadając odpowiednią ilośc danych jesteśmy w stanie przystąpić do optymalizacji kampanii i ewentualnie strony/sklepu. Po zakończeniu optymalizacji przechodzimy do wprowadzenia poprawek w kampanii reklamowej.
Etapy analizy i optymalizacji powtarzane są do momentu osiągnięcia zadowalających rezultatów z kampanii.