fbpx

Strona Kolekcji Ślubnej

CASE STUDY: Strona kolekcji ślubnej dla marki Patricia Szlażko

Patricia Szlażko to projektantka, której celem jest budowanie marki sygnowanej jej nazwiskiem.

smartmockups_kk2y0t7f

O kliencie

Patricia Szlażko to projektantka, której celem jest budowanie marki sygnowanej jej nazwiskiem. Tworzy rzeczy, których synonimem jest kobiecość i unikatowość, a w swojej kolekcji wykorzystuje wyłącznie wysokiej jakości tkaniny naturalne.

Rok

2020

Zakres

Audyt UX
Koncepcja i projekt
Wdrożenie i zaprogramowanie dedykowane szablonu Wordpress
Kampania reklamowa Facebook ADS

Z czym musieliśmy się zmierzyć?

Podstawowym problemem z którym musieliśmy się zmierzyć był sposób zaprezentowania kolekcji ślubnej tak, aby wyglądała nowocześnie, przejrzyście i zdecydowanie szybko się ładowała. Do tej pory na stronie klienta była stworzona galeria w formie zakładek i miniatur zdjęć, które były automatycznie kadrowane do kwadratów. Taki sposób prezentowania sukien ślubnych był bardzo niekomfortowy dla użytkownika strony. A sam widok sukien był mocno ograniczony przez błędne kadrowanie miniatur.

Realizacja

Proces rozpoczęliśmy od analizy rynku oraz podobnych branż. Na tej podstawie zaproponowaliśmy wstępne rozwiązania i koncepcję wykonania. Po akceptacji przystąpiliśmy do pierwszych projektów, które spotkały się z zadowoleniem klienta. Projekt został przedstawiony w programie Adobe XD jako klikalna makieta strony. Dzięki temu klient mógł zobaczyć jak będzie wyglądała strona oraz nawigacja po niej.

Po ostatecznym zaakceptowaniu projektu przystąpiliśmy do realizacji czyli programowania szablonu pod CMS WordPress.

Rozwiązanie

Rozwiązaniem problemu stała się nowoczesna podstrona z kolekcją ślubną, która prezentuje suknie w orientacji pionowej. Po wejściu w daną suknię możemy zobaczyć pełną galerię zdjęć, która prezentuje się w sposób nowoczesny i ciekawy. Dodatkowo usprawniony został sposób nawigacji między pozostałymi sukniami z kolekcji dodając przyciski: kolejna oraz poprzednia pod galerią.

Wdrożony został także moduł Lazy Load, który opóźnia ładowanie zdjęć dzięki czemu strona wczytuje się zdecydowanie szybko.

Całość można sprawdzić tutaj: https://patriciaszlazko.com/kolekcje-sukni/

Mobile First

Przed rozpoczęciem prac przeanalizowaliśmy ruch i konwersję oraz wyodrębniliśmy krytyczne punkty w oparciu o technologię urządzeń z których korzystają klienci.

Następnie na podstawie tych punktów zaprojektowaliśmy w sposób najbardziej estetyczny i przyjazny dla użytkownika odpowiednią drogę do realizacji celu jakim jest konwersja.

smartmockups_kk2xvnzb

Łatwość nawigacji

Dzięki nieszablonowemu podejściu byliśmy w stanie maksymalnie ułatwić proces przeglądania kolekcji dodając przyciski nawigacji między innymi modelami sukien ślubnych w katalogu danej kolekcji ślubnej

Co znacząco ułatwiło przeglądanie pozostałych sukien i prowadzi do zadowolenia użytkownika.

smartmockups_kk2xxznd

Inne realizacje

12/01/2021

Author: przemek
Tworzenie sklepów internetowych prestashop

CASE STUDY: Sklep internetowy dla marki kosmetyków naturalnych Natural Secrets

Z czym musieliśmy się zmierzyć? Problem: szablon zakupiony na Themeforest posiadał liczne niedoskonałości i wiele elementów, które nie funkcjonowały prawidłowo. Pojawiały się bardzo często elementy, które nie były przetłumaczone na…

12/01/2021

Author: przemek
Projektowanie Stron Internetowych WordPress

CASE STUDY: Strona internetowa dla firmy Perry

Z czym musieliśmy się zmierzyć? Problem z jakim przyszło nam się zmierzyć to integracja strony z systemem Lotus IBM a następnie ustawienie cyklicznej aktualizacji maszyn z systemem Lotus oraz ograniczenie…

30/12/2020

Author: przemek
Tworzenie sklepów internetowych woocommerce

CASE STUDY: Sklep Internetowy dla Marki Clooe

Proces rozpoczęliśmy od analizy rynku oraz podobnych branż. Na tej podstawie zaproponowaliśmy wstępne rozwiązania i koncepcję wykonania. Po akceptacji przystąpiliśmy do pierwszych projektów, które spotkały się z zadowoleniem klienta. Projekt…

30/12/2020

Author: przemek
Projektowanie Sklepów Internetowych Woocommerce

CASE STUDY: Sklep internetowy dla marki Happy Silesia

Z czym musieliśmy się zmierzyć? Problem z którym musieliśmy się zmierzyć to integracja z Comarch Optima produktów, które już były w ofercie Klienta. Dodatkowym utrudnieniem było to, że produktów było…