Strona Internetowa i integracja z Lotus IBM
CASE STUDY: Strona internetowa dla firmy Perry
Firma Perry Machinery Poland to oddział międzynarodowej korporacji Perry.
O Kliencie
Niezależnie od tego, czy chcesz kupić, czy sprzedać sprzęt, Perry przeprowadza transakcje o zasięgu globalnym. Pierwszy oddział międzynarodowy powstał w Anglii w 1990 roku pod nazwą Perry Process Equipment. Pięć lat później, w 1995 roku, powstało Perry Machinery Poland z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim.
Rok
2019
Zakres
Integracja z systemem Lotus IBM
Automatyczna aktualizacja maszyn
Strona wielojęzyczna
Dedykowany szablon Wordpress
Z czym musieliśmy się zmierzyć?
Problem z jakim przyszło nam się zmierzyć to integracja strony z systemem Lotus IBM a następnie ustawienie cyklicznej aktualizacji maszyn z systemem Lotus oraz ograniczenie aktualizacji do maszyn dostępnych tylko w Europie. Ponieważ cała grupa Perry pracuje na jednym systemie, który jest synchronizowany globalnie musieliśmy wyodrębnić odpowiednie pozycje, które muszą być widoczne na stronie.
Realizacja
Proces rozpoczęliśmy od analizy systemu Lotus oraz jego możliwości. Dzięki czemu wybraliśmy optymalny sposób integracji ze stroną internetową. Następnie przystąpiliśmy do stworzenia integratora, który będzie synchronizował dane między systemem Lotus a stroną internetową. Po stworzeniu integratora przystąpiliśmy do tworzenia strony w oparciu o wytyczne dostarczone z grupy Perry.
Po ostatecznym zaakceptowaniu projektu przystąpiliśmy do realizacji czyli programowania szablonu pod CMS WordPress.
Rozwiązanie
Strona została zakodowana i podpięta pod system CMS WordPress a integrator codziennie sprawdza czy maszyny, które są w systemie Lotus nie zmieniły się. Następnie dokonuje odpowiednich aktualizacji danych w tym importu zdjeć z systemu Lotus. Całość jest responsywna i wielojęzyczna.
Całość można sprawdzić tutaj: https://perry.com.pl
Mobile First
Wszystko zostało zaprojektowane w taki sposób, aby umożliwić użytkownikowi łatwiejszy sposób nawigacji i poruszania się po stronie.
Funkcja koszyka
Klient posiada około 1200 maszyn z całej europy w ciągłej dostępności dlatego została zakodowana funkcja koszyka, która ułatwia sposób kontaktu w przypadku zainteresowania danym modelem maszyny.