fbpx

Sklep Internetowy Woocommerce

CASE STUDY: Sklep internetowy dla marki Azara.pl

Szara.pl to marka biżuterii z dodatkiem kamieni naturalnych

Projekt sklepu internetowego Woocomerce Wordpress

O kliencie

Marka Azara to autorskie projekty biżuterii z dodatkiem kamieni naturalnych.

Rok

2022

Zakres

Audyt UX
Indywidualny projekt graficzny oraz funkcjonalny
Zakodowanie szablonu oraz dodatków WooCommerce
Optymalizacja oraz usprawnienia
Kampania reklamowa Facebook ADS
Podłączenie paczkomatów / Twisto / Klarna
Ustawienie automatyzacji porzuconych koszyków - integracja z Mailchimp

Z czym musieliśmy się zmierzyć?

Problem: wyróżnić markę na tle konkurencji. Wdrożyć integracje, które ułatwiają zakupy oraz zoptymalizować całość tak, aby sklep był przyjazny pod użytkownika mobilnego.

Realizacja

Proces rozpoczęliśmy od analizy rynku oraz podobnych branż. Na tej podstawie zaproponowaliśmy wstępne rozwiązania i koncepcję wykonania. Po akceptacji przystąpiliśmy do pierwszych projektów, które spotkały się z zadowoleniem klienta. Projekt został przedstawiony w programie Figma jako klikalna makieta strony. Dzięki temu klient mógł zobaczyć jak będzie wyglądał sklep internetowy na dedykowanym szablonie oraz nawigacja po sklepie. Zaprojektowaliśmy na potrzeby realizacji kilka dodatkowych indywidualnych udogodnień min. licznik darmowej dostawy czy lookbook z możliwością oznaczania produktów na zdjęciach.

Po ostatecznym zaakceptowaniu projektu przystąpiliśmy do realizacji i wdrażania rozwiązań.

Rozwiązanie

Rozwiązaniem problemu stał się nowoczesny sklep internetowy, który różni się od konkurencji pod względem szybkości i funkcjonalności. Po wejściu w dany produkt galeria produktu w atrakcyjny sposób przedstawia produkt  a pozostałe informacje są estetycznie przedstawione w kolejnym widoku pod galerią. Opis produktów został ustandaryzowany.

Całość można sprawdzić tutaj Azara.pl