Wyjątkowa biżuteria Azara.pl
CASE STUDY: Sklep internetowy dla marki Azara.pl
Azara - to marka biżuterii handmade.
Z czym musieliśmy się zmierzyć?
Podstawowym problemem z którym musieliśmy się zmierzyć był sposób zaprezentowania biżuterii handmade tak, aby wyróżniała się w gąszczu innych sklepów internetowych z podobnym asortymentem.
Realizacja
Proces rozpoczęliśmy od analizy rynku oraz podobnych branż. Na tej podstawie zaproponowaliśmy wstępne rozwiązania i koncepcję wykonania. Po akceptacji przystąpiliśmy do pierwszych projektów, które spotkały się z zadowoleniem klienta. Projekt został przedstawiony w programie Adobe XD jako klikalna makieta strony. Dzięki temu klient mógł zobaczyć jak będzie wyglądał sklep internetowy oraz nawigacja.
Po ostatecznym zaakceptowaniu projektu przystąpiliśmy do realizacji czyli programowania szablonu WordPress i Woocommerce.
Rozwiązanie
Rozwiązaniem problemu stał się nowoczesny sklep internetowy z biżuterią, który prezentuje biżuterię na zdjęciach w orientacji pionowej. Po wejściu w dany produkt możemy zobaczyć pełną galerię zdjęć, która prezentuje się w sposób nowoczesny i ciekawy.
Wdrożony został także moduł Lazy Load, który opóźnia ładowanie zdjęć dzięki czemu strona wczytuje się zdecydowanie szybko.
Całość można sprawdzić tutaj: Azara.pl – biżuteria.
Lookbook
Nakładanie informacji o produktach na zdjęcia wraz z przekierowaniem do produktu.
Dodatkowe informacje
Informacja o terminie odebrania zamówienia od kuriera, możliwość zamówienia telefonicznego (przycisk podlinkowany pod numer telefonu).
Kategorie
Możliwość ustawiania własnych tytułów H1 kategorii oraz krótkiego opisu nad produktami + dodatkowy opis pod produktami. Zaawansowane filtrowanie produktów.